loading...
ساعت شنی زندگی
narges بازدید : 11 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (12)

 سلامممممممممممممممممممم خوبیییییییییید؟؟؟؟منم خوبم همگی خوبن سلام میرسونن!بچه ها خبرای خ خ خ بدی دارم فردا کارنامه های ماهانه را میدن من چه خاکی به سرم بریزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یکی به داد من برسه به قول دوست عسیسم مهسا فاتحمون خوندس.................راستی گفتم مهسا یاد یه چیزی افتادم جدیدا یاد گرفته در جواب سلام میگه یه قر میدی برام؟ بیچاره دوستم مخش تاب بر داشته الهی بمیرم فشار زندگی همه جوره رومونه............خخخخخخخخخخخخ .......برای سلامتی روانی تمامی دانش آموزان گل و گلاب سلوات......یعنی صلوات........!!!!!!!!!!!!!!

راستی خبرای توپ و گرد و قلمبه ای دارم براتون ولی فعلا یکم سر کار بمونید تا بعدا بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shaghayegh در تاریخ 1391/10/11 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

`خل و چل بودن مهسا راموافقم چون خودم باهاش دارم سروکله میزنم.منم کارنامم راگرفتم و گند زده بودمممممممممممممم.شکلک

این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/10/07 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

روی سایه ای که به جا مانده از تو

چشــــم می کشم و دهانی که بخندد به

این همه تنهایی و انتـــظار ...

این خانه بی تو فقـــــط دیوار است و

تکه ذغالی که خط می کشد نیامدنتـــــــــ را ...

این نظر توسط عطيه در تاریخ 1391/10/06 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

سلام نرگس جون...ممنون ك اومدي و واسم كامنت گذاشتي....
و بازم ممنون بخاطر اينكه لينكم كردي....
خالا بگو من شمارو با چ اسمي بلينكم؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط سمانه در تاریخ 1391/10/05 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی که بهم سرزدی گلم وب توهم خیلی قشنگه منم لینکت کردم بازم بهم سربزنشکلک
پاسخ : بعضی ها چقدر لطف دارن مرسی سمانه جون

این نظر توسط چپ دست در تاریخ 1391/10/05 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

آپم---------------عشق------

این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/10/05 و 2:30 دقیقه ارسال شده است

خیلی حرف هست...
که تو هرروز در گلویت...
بغض کشنده ای احساس کنی...
برای کسی که...
بدانی...حتی یک بار در عمرش...
به خاطر تو...
بغض هم نکرده است...!!

این نظر توسط بی نام در تاریخ 1391/10/04 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !
چه كودكانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یك كلمه مرا ترك كردی !
چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه! من سوختم

این نظر توسط چب دست در تاریخ 1391/10/04 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

ممنون سر زدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 317
  • کدهای اختصاصی
    <::P align=center>